Monday, April 29, 2013

Top 10 personalitati. Asociatia StartEvo.

Personalitatile alese sunt:


Smiley














Connect-R










Andreea Marin Banica











Alexandra Ungureanu














Luana Ibacka














Catalin Botezatu
























Andreea Raicu











Alexandra Piscupescu











Alice Botnarenco













              Criteriile de selectare ale personalitatilor alese sunt diverse. Spre exemplu personalitati precum Smiley, Connect-R si  Alexandra Ungureanu le-am ales la impactul vizual, fiind si foarte populari, spre deosebire de restul personalitatilor alese prin simplu fapt ca mi-am dorit sa aflu mai mult despre ele, curiozitate (Andreea Marin Banica, Catalin Botezatu, Calin Goia, Andreea Raicu) sau pe care nu le cunosc, mai putin populari,dar mi-am dorit foarte mult sa aflu povestea din spatele pozelor (Alice Botnarenco, Alexandra Piscupescu, Luana Ibacka) pentru a primi in final de la fiecare o lectie, invatamant  despre viata.

No comments:

Post a Comment